قفل های هوشمند دیجیتال چه هستند و در کجا استفاده می‌شوند؟ ویژه

در این مقاله به این می‌پردازیم که قفل های دیجیتال چه هستند؟ مزایای استفاده از آن‌ها چیست؟ چگونه می‌توانیم امنیت محل کار خود را بالا ببریم؟ و از قفل های دیجیتال در منزل خود استفاده کنیم؟ همچنین راجع به این‌که روی چه درب‌هایی بهتر است از قفل های هوشمند استفاده کنیم؛ مشاوره مختصری ارائه خواهد شد.

درب ضد سرقت ویژه

درب ضد سرقت اصطلاحا به دربی گفته می‌شود که دارای سیستم امنیتی و استاندارد کیفی بالایی از نظر سرقت می‌باشد...

درب ضد حریق ویژه

درب ضد حریق ، به دربی گفته می شود که مطابق استاندارد NFPA بمدت یک ساعت در دمای 1100 درجه سانتیگراد تحمل کرده و آسیب نبیند . درب ضد حریق دربی است که برای جداسازی مناطق دچار حریق شده در یک ساختمان ازآن استفاده می شود.

خانه هوشمند چیست؟ ویژه

خانه هوشمند به یک یا مجموعه‌ای از خانه‌ها اطلاق می‌شود که وسایل آن را می‌توان به طور خودکار از راه دور با هر وسیله متصل به اینترنت یا استفاده از تلفن همراه یا دستگاه‌های شبکه دیگر کنترل کرد. دستگاه‌های یک خانه هوشمند از طریق اینترنت به یک‌دیگر متصل می‌شوند و به کاربر امکان می‌دهد از راه دور عملکردهایی مانند دسترسی امنیتی به خانه، دما، روشنایی و سینمای خانگی را کنترل کند.

چند مطلب مهم در رابطه با قفل اثر انگشتی که بهتر است بدانیم ویژه

زمانی که به دنبال افزایش امنیت محل کار یا منزل خود هستید، استفاده از قفل اثر انگشتی راه حل هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد. قفل های هوشمندی وجود دارند که با استفاده از داده‌های بیومتریک انسان (که اکثرا با اثر انگشت کار می‌کنند) به شما امکان دسترسی و چک کردن رفت و آمد افراد به داخل ساختمان را می‌دهند.

اکسس کنترل ویژه

در قرن‌های گذشته مردمان قدیم برای حفظ امنیت مکان‌های خود از راهکارهای مختلفی استفاده می‌کردند.  سرخپوستان با روشن کردن آتش، بومیان قبایل آفریقایی با رام کردن شیرها و پلنگ‌ها، مصریان باستان با ایجاد اهرام ثلاثه و راهروهای تو در تو و

چند مسئله مهم که برای خرید قفل اثر انگشتی باید بدانید ویژه

قفل اثر انگشتی یک دستگاه امنیتی مفید برای منازل و دفاتر اداری با سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌تر است. این قفل درب ها به شما اجازه می‌دهند که به راحتی و بدون گشتن دنبال کلید خود تنها با اثرانگشت ، داخل یا وارد شوید.

قفل هوشمند یا قفل دیجیتال؟ ویژه

قفل هوشمند و‌ قفل دیجیتال، خیلی‌ها نمی‌دانند که در بیشتر اوقات به یک معنا هستند.‌ گاهی اوقات نیز این واژه‌ها باعث سردرگمی بیشتر هم می‌شوند و در کنار هم دیگر قرار می‌گیرند. قفل دیجیتال هوشمند!