پروژه نصب قفل کارتی هتلی و تجهیزات جانبی در هتل آزادی تبریز

پروژه هتل آزادی تبریز

هتل 4 ستاره آزادی در شهر تبریز واقع شده است. شرکت ALOCK مجری اجرای پروژه نصب دستگیره کارتی هتلی در این مجموعه می‌باشد.

در مورد هتل آزادی تبریز

هتل 4 ستاره آزادی تبریز در مرداد ماه سال ۱۳۹۷ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. ساختمان تازه تاسیس هتل دارای ۴ طبقه بنا و ۴۳ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.

از مزایای این مجموعه می‌توان به نزدیکی آن به موزه‌های آذربایجان، موزه مشروطه، مسجد کبود، بازار ثبت شده جهانی تبریز، میدان ساعت، برج یانقین و ... اشاره کرد.

در مورد پروژه نصب قفل کارتی و تجهیزات جانبی هوشمند در هتل آزادی تبریز

شرکت ALOCK دارای سابقه طولانی در حوزه تولید و طراحی قفل های کارتی هتلی و دستگیره های هوشمند دارد. این مجموعه از قطعات ساخت ژاپن در تولید محصولات الکترونیکی خود استفاده می‌کند. هتل آزادی تبریز یکی از پروژه‌های استفاده کننده از تجهیزات هتلی و دستگیره های کارتی ساخت برند ALOCK می‌باشد. 

قفل کارتی مدل 89C و پاورسوئیچ تخصصی مدل P04 محصولاتی هستند که در واحدهای اقامتی هتل آزادی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. قفل هتلی 89C از فلز زینک ساخته شده و توان تحمل بسیار بالایی در مقابل فشار دارد. این دستگیره کارتی هتلی مجهز به سیستم نرم افزار تخصصی هتلی ALOCK با قابلیت اتصال به نرم‌افزارهای هتل‌داری و هوشمندسازی هتل می‌باشد که لایسنس آن مادام العمر است. این ویژگی در کنار سایر امکانات این قفل الکترونیکی همچون سیستم مزاحم نشوید، هشدار باز ماندن درب، هشدار استفاده از کارت اشتباه و ... آن را به انتخابی ایده‌آل برای هتل‌ها تبدیل نموده است.

پاور سوییچ مدل P04 به جهت کنترل جریان برق مصرفی و جلوگیری از هدر رفت میزان انرژی در هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پاورسوییچ در زمره تجهیزات جانبی هتلی قرار دارد و با وارد کردن کارت‌های رادیوفرکانسی Mifare 13.56 Mhz که برای اتاق مربوطه برنامه‌ریزی شده است، قابل استفاده می‌باشد.